טוב לדעתצפה בהכל

אקרובטיקה – הכירו את אקרובאלכס

גופם הקטן של ילדנו ממשיך להתחזק משנה לשנה ולכן אקרובטיקה לגיל הרך זה אחד מתחומי ענף הספורט שיכול לעזור לילדינו לחזק את גופם הקטן שעדיין מתפתח

אקרובטיקה היא ענף שהוא לא אולימפי וצורך כוח, שיווי משקל, גמישות ודינאמיות. ההתעמלות האקרובטית הופיעה לראשונה כענף ספורט רשמי ברוסייה בשנות ה30 של המאה ה20 והתחרות הבינלאומית הראשונה בהתעמלות אקרובטית נערכה בשנת 1957 בוורשה פולין. בשנת 1973 הוקם ארגון ההתעמלות האקרובטית הבינלאומי הראשון בשם IFSA, אליפות העולם הראשונה באקרובטיקה התקיימה בשנת 1974 במוסקבה, ואליפות אירופה באקרובטיקה התקיימה לראשונה בשנת 1978 בלטביה ההתעמלות האקרובטית נכללת בתחרויות העולם מאז שנת 1993.

אקרובטיקה ולמה זה טוב לילדנו – 

עבודה גופנית של ילד עם הגוף שלו היא דבר אינו פשוט בהתחשב לעובדה שהילד נולד לעולם לפני שנה או לפני 3 שנים. בגילאי הרך הקטנטנים שלנו רק לומדים להכיר את גופם ולבדוק גבולות גופניות ולמה הם מסוגלים. גופם הקטן של ילדנו ממשיך להתחזק משנה לשנה ולכן אקרובטיקה לגיל הרך זה אחד מתחומי ענף הספורט שיכול לעזור לילדינו לחזק את גופם הקטן שעדיין מתפתח, בנוסף לכך אקרובטיקה הינה משפרת את הריכוז והתקשורת, במהלך האימונים הילדים שלנו בתקשורת אינטנסיבית עם ילדים נוספים וזה בעצם גורם להם להתמודד עם אתגרים שלא חוו לפני, וזה כמובן נותן לילד שלנו תחושה שהוא כמו כולם ואינו שונה מאף ילד בין אם זה בגן או בבית הספר. אקרובטיקה מחזקת את הגוף ויוצרת ביטחון עצמי כי הגוף שלו מרגיש חזק יותר ורגוע יותר. 

הכירו את המורה לאקרובטיקה לקטנטנים אקרובאלכס – 

אלכס פרוסקורוב עוסק בענף האקרובטיקה מאז שהיה בן שש עשרה ועשה את התואר הראשון שלו בהוראת חינוך גופני בסמינר הקיבוצים ואת התואר השני למדעי ההתנהגות והיבטים פדגוגיים בגיל הרך במכון ווינגייט. אלכס כיום מורה להתעמלות ארובית לילדים בגיל הרך ומספר שהשאיפה שלו היא לפתוח רשת ארצית ובינלאומית. "אני עושה את זה כי אני אוהב את זה", "אני מרגיש שאני משנה את העולם לטובה" ומסביר כי זה  היעוד שלו. אלכס תמיד ידע שיעסוק בתחום האקרובטיקה ומוכיח לנו כמה הענף אותו מציג הוא מאוד חשוב עבור ילדנו. לאלכס קיימים שני סניפים בארץ והוא עוסק באקרובטיקה לגילאי הרך המון שנים, אלכס מאמין ואומר שמעבר לתרומה המשמעותית שאקרובטיקה מניבה עבור ילדנו קיים גם נושא בריאות גופם ונפשם של ילדינו, שמושפע על ביטחונם העצמי. דבר אשר משפיע על היחסים החברתיים שהילדים מפתחים עם סביבתם. ילד שנמצא בהתעמלות אירובית הוא ילד שגופו נהיה חזק יותר, הגוף והנפש קשורים ,וכאשר הילד חזק יותר הוא מקבל תחושה והרגשה עוצמתית וחשובה עם גופו והופך להיות ילד שהנפש שלו בריאה יותר ושיש לו ביטחון רב יותר כאשר הוא נמצא עם ילדים אחרים בסביבתו.

סיכום דברים – 

בתחילתה של הקורונה כולנו עשינו חישוב מסלול מחדש, ועולם הדיגיטלי נפתח גם לענפי הספורט. החשיבה איך שומרים על בריאותו של הילד גם כאשר יושבים בבידוד בבית או כאשר קיים סגר. עקב זה נוצר קורס אקרובטיקה דיגיטלי אשר מועבר אונליין ויוצר נוחיות לכל הורה גם כאשר נמצאים בבית עם הילדים. אז מה בעצם מציג לנו הקורס: מדובר בקורס המלמד הפעלה בתנועה ורכישת מיומנויות ספורט בסיסיות לפעוטות וילדים מגיל שנה וחצי ועד גיל 12 בשילוב אקרובטיקה והתעמלות דרך משחק ליווי מוסיקלי וכיפי. מייסד הקורס אלכס פרוסקורוב מציע פתרון טבעי לילדים עם הפרעות קשב וריכוז ועובד גם עם ילדים על הספקטרום האוטיסטי ועם משפחות רבות אחרות. תוכן הקורס: קואורדינציה ותרגילים לשיפור, תרגילים לשיפור שיווי המשקל, העלאת ביטחון עצמי בעזרת פעילות קבוצתית ועוד הרבה דברים מעניינים שכל המשפחה תוכל לקחת חלק.

תשלום חד פעמי 350 ש"ח בלבד!

לרכישה מאובטחת לחצו כאן

לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך: 

איך לעשות כסף באינטרנט – המעבדה למוצרים דיגיטליים

עבודה מהבית – המדריך השלם להכנסה פסיבית

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button