בזמן האחרון מגיעים הרבה דיווחים על תקלות באפליקציית וויז, עיקופים מיותרים, דרכים צדדיות, פקקים, ומסלולים לא הגיוניים
מדובר בבעיה קשה, האפליקציה משרתת כ-2 מיליון ישראלים ומשפיעה על חיי היום יום של הנהגים. השינוים הדרמטיים בשנה האחרונה בכבישים משפיעים לרעה על האלגוריטם של האפליקציה, התנועה גדלה ב-30 אחוז , אבל מצד שני היתה קורונה, כל הנתונים האלו מסבך את האלגוריתם. כרגע החברה עובדת נון-סטופ על מנת לפתור את התקלות אך ככל הנראה לפי הזעם שהאפליקציה יוצרת הפתרון עוד לא כאן.
ההיסטוריה של הכביש , שהיא חלק גדול ונחוץ של האלגוריתם בוויז נהפכה לאבסולוטית, וכבר לא משקפת את המציאות. מהסיבה הזאת כרגע בחברת וויז שמים דגש על פיתוח הלאגוריתם בזמן שיעבוד בזמן אמת. לאחר שנמכרה לגוגל ב2013 לחברת וויז אין מקום לטעויות, היא מופצת ומשומשת בארצות רבות, וככל שהזמן עובר מאבדת את אמון הציבור. על מנת שהאפליקציה תשרוד בחברה חייבים לפעול מהר, בגלל שנכון להיום וויז לא מחשבת נכון את זמני ההגעה, שולחת את הנהגים דרך דרכים שעושות עיקוף גדולים בתור קיצורי דרך ובשורה התחתונה לא עובדת כמו שצריך. אך איפשר להאשים לגמרי את חברת וויז, התנועה בארץ גדלה בכ-30 אחוז וזה מורגש על ידי כולנו.
הכבישים עמוסים עד אפס מקום, מהבוקר ועד הלילה בכל ימות השבוע וזה לא הכל, בימי חגי תשרי עלו העומסים בכביש 6 שנחשב לכביש המהיר ל-180%. הנתונים הללו משבשים לגמרי את האלגוריתם שוויז עבד עליו עד כה. בכל עיר המצב הוא שונה מרכז הארץ למשל בתל אביב מדובר בעליה של 20% בכלי הרכב על אף שמכניסים רפורמות חדשות כדי למתן הגעת רכבים לעיר, בחיפה המצב עגום אף יותר ומגיעה לעליה של-25% ובאר שבע שוברת שיאים ומגיעה לכ-40% גדילה בתנועת רכבים. אם שום דבר לא ישתנה, בקרוב לא ניתן יהיה לנועה בארץ בלי להיכנס לפקק הישר ביציאה ממקום המגורים שלכם. ככל הנראה ממשלה.
אהבתם את המאמר? תקראו גם את –
דרופשיפינג – כל מה שאתם צריכים לדעת